شجرهٔ طیبهٔ طوبای ولایت

لطایف العرفان و الحکمه

شجرهٔ طیبهٔ طوبای ولایت

لطایف العرفان و الحکمه

شجرهٔ طیبهٔ طوبای ولایت

هو

بسم الله الرحمن الرحیم

عین و لام و یاء به قلب عاشقان
آورد هردم نشان از بی نشان

قال رسول الله صلی الله علیه و آله:

إِنَّمَا مَثَلُ أَهْلِ بَیْتِی فِیکُمْ کَمَثَلِ سَفِینَةِ نُوح، مَنْ دَخَلَهَا نَجَا، وَ مَنْ تَخَلَّفَ عَنْهَا غَرِقَ

____________________
کانال تلگرام:

AsrareTohid@
Hou786@

حجت هاشمی خراسانی سبط شیخ حسنعلی نخودکی اصفهانی

سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۳۸ ب.ظ

تصاویری از حجت هاشمی خراسانی سبط حاچ شیخ حسنعلی نخودکی









نظرات  (۱۸)

سلام چه عکس های زیبایی .ایشون کی هستند وکجا میشه ملاقاتشون کرد؟
  • احمد امیری
  • سلام ایشان در مشهد ساکن هستند ولی کمتر کسی را به حضور میخوانند. شما میتوانید در دهه ی فاطمیه به بیتشان مراجعه کنید که مجلس دارند یا علی ع
    سلام ایشان در حرم می شه پیدا کرد؟من یه مشکل بزرگ دارم باید با ایشان مشورت کنم خواهش می کنم اگه می دونید کجا می شه ببینمشون من رو راهنمایی کنید با ادرسی که بشه برا ایشان نامه نوشت

    پاسخ:
    سلام علیکم

    خیر به دلیل کهولت سن کمتر ملاقات دارند
    سلام علیکم و رحمة الله. ایشان در مشهد ساکن هستند (میدان شهدا) گاهی اوقات اشخاص با مراجعه به بیتشان اجازه پیدا میکنند که وارد شوند و عرض ادب کنند ؛ اغلب صبح ها تقریبا 7 تا 8 صبح میپذیرند و بسیار کم و در هفته شاید لتیک یا دو روز ؛ در حرم مطهر رضوی نیز اغلب سحر و قبل از نماز صبح میروند حضبه
  • رضاقربان نژاد
  • باسلام,من یه خواب عجیب ازشون دیدم,یک سال پیگیرم هنوز نتونستم ملاقاتشون کنم,علاقه شدیدی هم به ایشون دارم.اللهم عجل الولیک الفرج.
  • عبدالله مومن
  • با سلام خدمت شما

     

    لطفا" بفرمائید که آدرس منزل ایشان در میدان شهداء را دقیق . بنویسید ؟!

    سلام میدان شهدا امام خمینی 6 اخر کوچه درب سفید سمت چپ امشب مراسم بود سخنرانی بیار عمیق پر محتوا داشتند 
    سلام میدان شهدا امام خمینی 6 اخر کوچه درب سفید سمت چپ امشب مراسم بود سخنرانی بسیار عمیق پر محتوا داشتند 
    سلام. 
    چرا ایشان سر قبر یکی از فرقه های صوفیه رفته؟؟ 
    پاسخ:
    سلام

    یا علی


    هرکس بر میزان طریقت علوی و پایبندیش به فقه استنباطی از آیات و ورایات بررسی میشود چه در لباس درویش باشد چه در لباس مرجعیت !
    و حضور ایشان نه منع شرعی دارد و نه منع اخلاقی. و مرحوم جزمی نیز شخصی متشرع و خادم اهل بیت بوده اند در هر لباسی که بوده اند ما بر میزان شریعت میسنجیم

    یا علی مدد

  • امیرحسین اسلامی
  • سلام، ایشان در ماه رمضان برنامه ندارند؟ در ضمن مسجدی یا جایی که بشه استفاده کرد از ایشان معرفی کنید.  یاعلی 
    فی امان الله.
    ایشون باید نوه دختری نخودکی باشن درسته؟
    چند سال سن دارن؟
    پاسخ:
    سلام بله نوه دختری هستند
    سلام در کتاب دوازه امام خواجه ذکر لا اله الا ان از ایشان صادر شده؟
    کمی توضیح دهید
    پاسخ:
    سلام

    یا علی

    کتاب در دسترس حقیر نیست
    سلام
    راجب این عارف بزرگ که سرچ میکردم. یجا به این شکل معرفی شده بودند، ابومعین معین الدین این الله حجت هاشمی. شبیه القاب سلاسل قدیم هستش. البته من به وجود عرفا در بین سلاسل معتقدم هرچند تو زمانه ما شیاد زیاد شده. میخواستم بدونم آیا اینکه حضرت آقا و پدر بزرگ بزرگوارشان آیت الله نخودکی پیر باطنی چشتیه هستند درست است؟
    لطفاً اینگونه انسانهای الهی رو بیشتر معرفی کنید. مخصوصا کسانی که در قید حیات هستند. مطالبتون عالیه.
    پاسخ:
    سلام و عرض ادب

    یا علی

    بله ایشون و استادشون با سلسله سلمانی خاکسار جلالی رابطه داشتند و مرحوم حاجی داداش که استادشان نیز بوده اند در کسوت فقر و درویشی و روحانیت بودند که بزرگان صفی علیشاهی بودند.

    بله مرحوم نخودکی و فرزندشان که دایی اقا حجت میشوند نیز بنا بر شواهدی در طریقه چشتیه بودند که مرحوم نخودکی لقب طریقتیاشن بنده علی بوده و با فقرای خاکسار هم رابطه داشتند.

    سلام .من چیزی از ایت الله هاشمی دیدم که کمتر کسی حرفامو باور میکنه.دلیل این که کمتر کسیرو رو ملاقات میکنه جنبه عرفانی داره .حرفمو باور کنید که کسانی که میتونن ایشونو ملاقات کنن .با دعوت قبلی از طرف خودشونه و آقا

    سلام .من چیزی از ایت الله هاشمی دیدم که کمتر کسی حرفامو باور میکنه.دلیل این که کمتر کسیرو رو ملاقات میکنه جنبه عرفانی داره .حرفمو باور کنید که کسانی که میتونن ایشونو ملاقات کنن .با دعوت قبلی از طرف خودشونه و آقا.ولی بنده خدا رو خیلی اذیت میکنن .من مدتی پیش جن زده شده بودم .با دعایه شیطانیه یه دعا نویس کثیف .از همه جا رونده شده بودم .حتی آخر کارم داشت به تیمارستان میکشید .رفتم مشهد پونزده روز مشهد بودم .که از داخل حرم ادرس ایت الله هاشمی رو دادن بهم .مراجعه کردم خدمتشون و بعد حالم خوب شد .داستان این قضیه خیلی زیاده حیف نمیشه اینجا مطرح کرد ...

     سلام برادر ... که به نام "حسن" پیام گذاشتین. بنده هم از کمالات ایشون زیاد شنیدم، اگر ممکنه قضیه ای که براتون پیش اومده بود و کمالاتی که از ایشون سراغ دارین رو به ایمیل من بفرستین....باسپاس(آدرس ایمیل hamraz1400@gmail.com
    من الله توفیق..خدایارتان
    به نام خداوندبخشنده مهربان
     سلام عرض ادب واحترام
    ارزودارم معلم .برامون دعا کنین😭😭😭

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">